Ben de Gürcan Türkyılmazı çok fazla duydum 8.5 haftalığım hala doktorumu bulamadım onda karar kılmıştım. Şimdi Mehmet kalo da aklımı karıştırdı. Akdamar da lokman hekime göre çok ucuzmuş orda doktor mu bulsam diye de düşündüm. Kafa da deli sorular.
Sizlere bir soru daha ben 12. Haftamda kontrole gitcem şimdi direkt gidip ikili taramayı mı yaptırayım önce bölgede ve ya üniversitede yapılıyordur sanırım. Yoksa doktoru bulup direkt ona mı yaptırayım ikiliye ayrı muayeneye ayrı mı gitmeliyim ne yapmalı ?