Afracim canım bende üç kere gittim normalde takiplerim lokman hekimdeydi tavsiye üzerine mehmet hocaya gittim çok memnun kaldım ve orda devam edecem ayrıca daha doğum şeklini konuşmadığımız için çok bilmiyorum. Fiyatlar da sezeryan 2000 normal doğum 1600