Deletedmom23234 Mom3834 Bende aynı durumdayım Kuzucumm yat uyu biraz az da olsa kendine gelirsin. Ha birde çarpıntın da olabilir dikkat et kendine
Deletedmom23234 Mom3834 Kiyamammm 🥺🥺 hormonlar işte 🤧 kendine çok dikkat et lütfen ileriki aylarda bebeğin vitamine, kalsiyuma daha da ihtiyacı olacak. Güzelce beslen lütfen balll
Gull_94 Mom3834 adrenalın patlaması ıste bana da oluyodu gercı rutın hayatta da oluyo Icımde tarıf edemeyecegım bı heyecan nabız atması gıbı bısey mıdede ozellıkle bubun gıbı bıseyler🥲🧐eger bu sekılde bıseyse panık yapacak bısey yok bence hamılelıkte nabız yukselmesıde oluyo gecelerı bende oluyodu gectı kendılıgınden nabzınızı kontrl edın devamlı 110 ustu rısklı yazıyodu ınt de ama bılemem tabı dogrulugunu
Mom3834 Gull_94 daha cok ayılıp bayılcakmışım elim ayagım boşalıyormuş cok acıkmışım hissi var.. aşırı rahatsız edici
Gull_94 Mom3834 bı yuruyuse cıksanız ıyı gelırmı acaba yanınızda bırıyle kullanılan ılacların yan etkılerınde neler yzıyo bı goz atsanız belkı etkılıyodur
Mom3834 Gull_94 başka doktor arkadaşım dozu yüksek gelmiş olabilir dedi devam ederse eşim gelince bi kontrole gidicez bakalımm
mehmel54 Mom3834 bende de var garip bir şey aç gibiyim yorgun gibiyim anlayamıyorum bende 21.haftamdayim uyuyorum geçmiyor yemek yiyorum yürüyorum geziyorum ama yok dinleniyorum hiç geçmiyor
Mom3834 mehmel54 hadi bende bir ihtimal demir hapım günde 2 ye cıktı o mu diyorum ama değilse nedir bu gebe olmasak takmam 1-2 gün gözlemlerim ama.. bebis iste
Mom3834 Deletedmom23234 öyle yapıcam daha da, sömürüyor beni bıdık.. bugun o kadar yedim ki valla 1 ay idare etsin 😂
mehmel54 Mom3834 ellerim ayaklarım titriyor başım dönüyor falan kalbim hızlı hızlı çarpıyor ayakta duramıyorum oturamıyorum ara ara geliyor böyle ama açlık hissi falan hep var sanki
mehmel54 Mom3834 aynen öyle bebek olunca korku oluyor ister istemez randevum var birkaç gün sonra doktoruma sorucam umarım normaldir
Ness3 Çok bilmişlik yapmak istemem ama şeker yüklemesi olabilir bunun çözümü… Çünkü hipoglisemi olabilir..? Sen bir araştır istersen şikayetlerini. Bende 22 haftamdayım sürekli acıkıyorum ve nabzım yüzünden de holter takılacak ama bendeki kalp ile ilgili…
Ness3 Mom3834 bakalım doktorun ne diyecek umarım çözülür… Ama doktor arkadaşım ekstradan Progestan alıyorsan nabzı o yükseltiyor demişti… Sürekli acıkmamız da sanırım normal 🤭😊 inşallah önemli birşey değildir geçmiş olsun
annesinin_beybisi Mom3834 bebiş büyüyor ve artık 2 kişilik acıkıyorsun 😀 bu haftalarda sürekli acıkma sorununu kaç kez okudum burda kan şekeri düşüyor olabiliyor
Mom3834 annesinin_beybisi olabilir mantıklı 😩 az acıksın tombiş bide yedikçe tekmeliyor seviniyor herhalde