Kızlar, sabahtan beri sürekli aç gibi mi desem şekerim düşmüş gibi mi desem tansiyonumda mı bir şey var desem ama daha once hic tansiyonla alakalı bir şey yaşamadım anlamıyorum, bir şey oluyor. Ne yersem yiyim devam ediyor beş dakika bile durmadan içim kıyılıyor. Nabzımda biraz yüksek. 22. Haftadayım. Noluyor sizce ? Kontrole mi gitsem diye düşünüyorum 😩