MamedovaAyten duygulu62 bazen senin gibi ben de dayanamıyorum ve eşime bu belimi yerinden koparıp atmak istiyorum yaa diyorum sonra lafımı geri alıyorum. Bide şey. Belini hamilelikten önce şakırdatır mıydın? Ben hep yapardım şimdi yapamıyorum diye ayrıca zorluk veriyor.😭
duygulu62 MamedovaAyten yok onu hıc yapmazdım 😀 parol falan kullanıyormsn hıc ? Bide bende miyom var oda etkı yapıyor 😓
Barlas_mom 7+4 benim de inanılmaz kasık ağrım var hala regl sancısı gibi normal mi bu kadar olması da doktora söylüyorum olur olur deyip geçiştiriyor yatarken bile zorlanıyorum 🙈
duygulu62 Barlas_mom benımde aynısı regl sancısından daha beter o sancı ara ara vuruyor bu hıc gecmıyor . Bızım haftalarımızda aynı senınle 😔
Barlas_mom duygulu62 duş alıyorum uzanıyorum kalkmıyorum doğru düzgün kayınvalidem de kalıyorum herşeyi o yapıyor yorgunluktan olmuyor ki hiç yorulmuyorum uykum geliyor sürekli bol bol yatıyorum ama ağrı çok fena gerçekten Allah yardımcımız olsun 🙏🏼🙈
Semy duygulu62 o haftalarda cok normal ılık bir duş al canım bel ve kasık bölgene bol su tut giyin ve uzan yat kalkma sabaha geçer inşallah