duygulu62 Kızlar 2 gündür felaket belim agrıyor hıc bır şey yapmamıcak durumdayım agrı sureklı var hıc gecmıyor yanlarıma da vuruyor hıc hır şey yapamıyorum hayatım zindan oldu . Tavsıyelerınız varmı 😓
Rabissen duygulu62 o haftada bende çok yaşadım . Bir kaç haftaya geçecek 🤗 bol bol dinlen azıcık da yürüyüş .
Semy duygulu62 o haftalarda cok normal ılık bir duş al canım bel ve kasık bölgene bol su tut giyin ve uzan yat kalkma sabaha geçer inşallah
duygulu62 [silindi] bugun hep onu yaptım ama gecmıyor . Ara ara gelse agrısı çok güzel olcak ama hıc geçmeyen bir agrı olunca dayanılmaz bir hal alıyor 😓
Rabissen Canselyaren benim 11 inci haftada daha yeni geçti dinlenme ve hafif yürüyüşler işe yarayacaktır
Canselyaren Dilaraa1 Çok çok halsizlik yok kusma bulantı hiç yok maşallah ama bu bel ağrıları kramplar bni mahfetti
duygulu62 Canselyaren evet bende kusmaya razıyım dıycek hale geldim 😔 parol falan ıcmeyı denedin mi hiç ?
Canselyaren duygulu62 Doktorum zorda kalmadıkça içme dedi haftada bir aldım iki kere 3 ay çok onermiyorlar
MamedovaAyten duygulu62 bazen senin gibi ben de dayanamıyorum ve eşime bu belimi yerinden koparıp atmak istiyorum yaa diyorum sonra lafımı geri alıyorum. Bide şey. Belini hamilelikten önce şakırdatır mıydın? Ben hep yapardım şimdi yapamıyorum diye ayrıca zorluk veriyor.😭