Kızlar hareketleri göbeğimin biraz altında hissediyordum hep, şimdi sanki daha aşağıda vajinaya doğru oralarda hareket ediyor normal mi ya🤷🏻♀️ 18+5 haftayız erken hissettim çok şükür hareketlerini bebişim in 🥰 ama aşağıda hissediyorum bugün normal mi sizce?