Gks hemşirelerin bazıları çok iyi ilgili ve bilgililer özellikle bebek hemşireleri çok iyiler. ama gece 4 gibi ağrı kesici istedik kendi hemşiremden tamam gelicez dediler sabah 8de hemşire değişiminde hatırlattık ama tabi o zamana ağrım bile geçmişti yaptırmadım. Birde bazı hemşireler çok acemi damar yolunu bulamıyorlar ellerim kollarım delik deşik oldu ve yaptıkları iğnenin ne olduğunu ne işe yaradığını bilmeyenler bile vardı. Hemşireler sürekli değiştiği için biraz şansınıza bağlı malesef..