Kbrsoy ben doğum yaptım 37+3 pazar günüydü erken gelmek istedi paşam. Hastaneye ilk geldiğimizde bomboştu doğal olarak evden çıkarken doktorumu aradım hastaneye gidip ebeye muayene olmamı gerekirse geleceğini söyledi. Geldiğimde açılmam falan varmş vs asıl konu pazar olduğu için fotoğrafçı bizimde doğuma giremedi ama doktorum sağolsun asistanlarına fotoğraf çektirip o unutulmaz anları ölümsüzleştirmemizi sağladı. Hatta pazar olduğu için eşimi doğuma alamayacaklarını söylediler. Ne alakaysa.. bende 40 kere söyledim eşimide alın diye doktorlarımıza sorup onay verirse alabileceklerini söylediler. Ben iğne yapılırken bile eşimi almalarını söyledim ve aldılarda sonuç olarak. Çocuk doktoru da vardı pazar olmasına rağmen. Oda süslemesi yok gibi birşey 6 7 tane balon kapıya isimli kapı süsü veriyorlar. Onda da iki isim yazılmıyormuş tek isim yazıyorlar keçeden harfler döküldü baya bir dandik. 1 litrelik cam şişede lohusa şerbeti veriyorlar 2 tanede cam bardak. Fotoğrafçı gelip çekim için saat veriyor o saatte geldi bizim 11 pozluk albüm vericeklermiş ama onda da pozları sen seçemiyorsun fotoğrafçı seçiyormuş
En güzellerini. Toplamda 40 50 poz vardı bizim kalanları da 25 tl karşılığında dvd olarak veriyorlar pozlar genel olarak güzel ama ışığı ayarlayamamış fotocu pek fazla albümü henüz alamadığım için o nasıl olucak bilmiyorum. Sorun olarak görmenize bağlı herşey. Ben doktorumdan hemşirelerden çalışanlardan memnun kaldım ama foto süsleme falan çok birşey beklemeyin. Sormak istediğiniz başka bir şey varsa cevaplayabilirim