Ozge2805 yok valla dünyaları yemek gerekmiyor. İlk gebeliğimde 40 kilo almıştım o zaman belki çok yiyor olabilirdim hatırlamıyorum ama bu sefer dikkatli olup az alacağım diye şartlandırdım kendimi. İkiz gebelik 30. Haftadayım yine 16 kilo almışım. Bünye meselesi ya ben hamilelikten önce hiç yemeyen bir insandım herkes bu oksijenle besleniyor diye dalga geçerdi. Hamile kalınca mecbur yiyorum ondan sonra da ne kadar dikkat edersem edeyim vücut tutuyor heralde.