NurCeren00 melekkizim_00 a101den cam kavanozda köz patlıcan alıyorum. Kıymasını soğansız yapabilirsin kıyma+biber+domates+biber salçası kavur (salça biraz kokacak ama yapacak bi şey yok). Köz patlıcan+yoğurt karıştır. Patlıcanın tuzu var tuz katmıyorum ben. Şipşak alinazik hazır 😁
melekkizim_00 perilice123 sabahlarında onunla eş olduk artık ama börek olabilir hazır yufkadan güzel fikir
Busra_kr melekkizim_00 Sizi iyi anlıyorum hamileliğimin ilk 3 ayında nerdeyse herşeyden tiksindim yemek yapamadım yiyemedim kilo verdim sonra az az mecburen yemeye başladım .Şuan 30 haftalığız ama hala soğan ve yeşil biberden tiksinmem geçmedi onlarsız yemek yapıyorum.😐
melekkizim_00 Busra_kr evet gerçekten zormuş ben eltime çok kızardım hiç bakmıyor hiçbişey yemiyor diye ama öyle değilmiş maalesef 😔
AnayimBenAna_ melekkizim_00 ilk 3 ay neredeyse sadece makarna ile geçti başka bişey içim almadı benim özellikle salçalı yemekler falan asla yiyemedim zaten ilk aylarımda hazır yedim yemek derdim olmadı hiç kayınvalidem yaptı sürekli sağolsun
PrensesFiona Fırında karışık sebze kızartması yapıyordum zeytinyağlı. Hem hafif oluyor hem de sağlıklı kokusuz ve kolay. 10 dakikada doğrayıp atabilirsin fırına yanına da tarhana çorbası olabilir.
minimalannee melekkizim_00 yaa çok üzülüyorum böyle olunca keşke yakınımda olsaydınız yapıp getirirdim 🤦🏻♀️
melekkizim_00 minimalannee evet hiç sormayın benim içinde çok stresli geçiyor 😓 hormonlar yüzünden de zaten günün 6 saati ağlamaklı geçiyorr
GoncaClk melekkizim_00 Bu dönemde yemek yapmak işkence 🙄 o kadar zorlanıyorum ki çoğu zaman yapamıyorum maalesef et vs çok tiksindim dayanamıyorum kokusuna falan 😔 ailemden de uzaktayım braz memlekete gittim orda çok rahattım yiyebiliyordm ama kendim yapamiyorm🙄🙄🙄