Sogancik Hsrt1 Canım bende de bazen hareketsizlik oluyor en başından beri. Ama sende ıslanma da çok varmış. İstersen bı git acile suyuna baksınlar bebeğin. Eğer gidemezsen de eczanede turnosal kağıtları varmis. Normal akıntı mi su mu sızdığını belli ediyormuş.
Hsrt1 Sogancik aaa cok tesekkur ederim canim bunu bilmiyorum. Eczaneden bi alim bakalim. En azindan icim rahatlasin
Kuzeymom Aytflz geçenlerde forumda okumuştum akıntı zannetmiş kız meğerse suyu az az geliyormuş be olur ne olmaz görün doktora bence
Hsrt1 Minikpandam1 ayyy kesinlikle ya. Bende ilk haftalarda kanama yasamistim. Simdi akinti oldukta islandikca tuvalete kosuyorum acaba gene kanamam varsa diye.
Hsrt1 Minikpandam1 az kalmis senin artik canim insallah. Sag salim.al kucagina insallah. Benim daha cok :(
Hsrt1 Kuzeymom Ayy allah korusun ya. Bi arkadas turnosol kagidi dedi onu bi yapim aksama kadar hissetmezsem gidicem.
marbling10 Hsrt1 o zaman korkmanıza gerek yok normal bir durum, gebelikte dönem dönem oluşabiliyormuş böyle şeyler
Minikpandam1 Hsrt1 yaa allah yardımcın olsun canım benim çok zor gebelik geçiriyorum anlayabiliyorum seni 🥺
Kuzeymom Hsrt1 sen duruma göre hareket et İnan korkutmak istemezdim ama herşeyi göz önüne alıp hareket etmek lazım inş akıntıdır 🤲🏻
Nzlozkn Hsrt1 canım haftan erken ben 22 de anca hissettim 25 de gitti 28 de tekrar düzene girdi tabi o sürede en az 10 defa acile gittim korkudan ama doktorlar artık kovma durumuna geldiler normal dediler hak veriyorum sana ama haftan gerçekten erken sıkıntı yapma
Hsrt1 Nzlozkn insallah canim ya. Tedirgin oluyorum ister istemez. Her gun hissedip dunden beri hissetmeyince.
Aysobaciniz Hsrt1 ya tatildeyim diyosun işter istemez dinlemeyez gezer tozar oturursun uzanamazsın hava değişikliği bile etkilr insanı, bunlar bebeğede yansıyor boşuna evham yapıyorsun suyunu bol iç, akıntı maalesef ki ilk günden beri büyük derdim
Hsrt1 Aysobaciniz ya evet tatilde degil aslinda. memleketteyim ama gezdim dun. Akinti benimde vardi ama bu kadar yogun olmadigi icin tedirgin oldum arti bebek de hareket etmeyince.
Aysobaciniz Hsrt1 evham yapma ben 34. Haftamdayım yürüğüm ayakta olduğum zamanlar akıntım daha çok oluyor birde bebeğimin hareketi sakinleşiyor sıkıntı olmaz yani merak etme canım