İki gundur inanilmaz akintim var. Camasirimi degistiriyorum. 10 dk sonra gene ayni. Dunden beride bebegimi hic hissetmedim. Normalde yemek , cikolata yiyince cok hareketleniyordu. Acaba birsey mi oldu farketmiyorum demekten kendimi alamiyorum. 19+2. Kizlar lutfen beni rahatlatin. Doktora gitsemmi bilemedim. Suan oturdugum sehirdede degilim. Tatildeyim. Acaba acile gitsemmi bakarlarmi.