sulemete kendinizi üzmeyin benim bebeğim için 2,6 dediler ense için ikili testte risk düşük çıktı başka doktorlara gittim periontologa gittim oda ense kalınlığı o kadar asla bulamıyorum dedi nasıl ölçülmüş dedi hatta organlarıda inceledi bence sağlıklı ama down sinsi bazen hiç belirti vermeyebilir dedi bende o yüzden nifty yaptırdım şükür temiz geldi yani doktorda temiz bence dedi ama kimse risk almak istemiyor tabi maddi durumunuz varsa nifty yaptırın içiniz rahat etsin