Kızlar 10+6 günlük hamileyim bugün doktora gittim doktor ensesi kalın gibi gözüküyor diyip 4 5 gün sonra perinatoloğa gitmemi söyledi.. Ama canım çok sıkıldı hatta down sendromu olursa aldırır mısın falan dedi direk bana sizde de böyle söyleyip sonradan bişey olmadığı ya da olduğu oldu mu ☹️