Umayyy aman canım ye şifa olsun. Keşke bende yiyebilsem. Çocuktuktan benimki, sonradan olmadı yani. Hayvanları bende severim ama keşke et yiyebilseydim. Çok zararını görüyorum. Ama Allahtan kızıma alıştırdım, eşim ve kızım etçi. Onlara yapıyorum. Şifa olsun sanada 🌸