saideeeee hanımlar bursa şehir hastanesinde salı günü doğum yaptım uzun uzun anlatmak isterdim lakin benim minişim pek bi nazlı artık sonra anlatırım ama sorularınız varsa merak ettikleriniz varsa elimden geldiğince cevaplarım ♥️
Elifgoktug1 saideeeee doğum şekliniz ve ortamı ilgiyi anlatır mısınız rica etsem bende orayı düşünüyorum ama çok kararsızım bir gece acile gittim Osman bozkurt diye bir doktor denk geldi yemediğim azar kalmadi cocuk var sanki karşısında 😏
1oglum saideeeee Allah bebişinize sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🤲🏻🥰 hangi doktor yaptırdı doğumunuzu, ebelerden memnun kaldınız mı, herkesin anlattığı gibi tek kişilik odada mı oldu doğumunuz falan, hastane ilgisi güzel miydi 🥰
saideeeee 1anneadayiii Rukiyemrv 1oglum Elifgoktug1 Merve2Asel Hosgeldinbebek normal doğum bekliyoduk ama kafası kanala yerleşmediği için sezeryana alındım çok ilgililer ebeler olsun hemşireler olsun çok iyiler bende xu kadar beklemiyodum çok memnun kaldım doğum katı ayrı odaların olduğu kat ayrı sancınızı tek kişilik odalarda çekiyosunuz doğumda o odada gerçekleşiyo sonra yukarı kata başma bi odaya alınıyosunuz o odalarda tek kişilik günlük temizliyolar ve siz girmeden tekrar odayı temizleyip hazırlıyolar odanın içinde tuvalet banyo mini buzdolabı tv vs herşeyi var hemşireler sürekli kontrole geliyo iğnenizi ağrı kesicinizi eksik etmiyolar saati saatine getirip yapıyolar bebeğin kontrolleride aynı şekilde doktorda sabahları anneyi kontrole geliyo zeliha atak yaptı ameliyatımı çok memnun kaldım ameliyathane ekibi muhteşemdi çok neşelilerdi ve çok cesaretlendirdiler beni ameliyattan sonra ayılma odasına aldılar ordaki hemşirede çok iyiydi titremem çoktu çok ilgilendi benimle moral verdi baya bi he bide emzirme için ayrıca hemşire var her gün gelip bilgilendiriyo nasıl emzirdiğimize bakıyo hatalarımız varsa doğrularını söylüyo ben çok memnun kaldım açıkçası
Rukiyemrv Elifgoktug1 zeliha atak yada memik beye git çok iyiler bende şehir hastanesine gidiyorum zeliha hanıma o kadar ilgilili
saideeeee Elifgoktug1 osman bozkurta bi kere bende muayeneye gittim bi daha asla gitmedim ilgisiz çok kaba bi doktor
yagizinannesii Rukiyemrv Memik bey o kadar değişik bir doktor ki. İlk düşüğümde acile gittim tesadüfen nöbetçi o varmış. Bebeğime ultrasonla bile bakmadı ya düşük yapıyorsun geçmiş olsun dedi. Ben ağlamaya başlayınca bırak düşsün ne üzülüyorsun yaşın genç tekrar yaparsın tarzında konuştu. Gerçekten değişik. Onlar için basit bişey olabilir fakat karşısındakine söylenmeyecek sözler.
Rukiyemrv saideeeee maşallah ne güzel ya inşallah en mübareği ile benimde doğumuma zeliha atak girer gerçi çok bar doğumuma ama olsun
Elifgoktug1 saideeeee acilde denk geldi bana dengesiz biri ya gemlikte oturuyorum ben burda gece kadın doğum yok acilden oraya sevk ettiler niye seni buraya gönderdiler diye bana cikisiyor dedim gemlikte acil de kadın doğum yok hala ters davranıyor cins biri
Elifgoktug1 ftyozyuceer her sezaryen de takıyorlar onu maalesef hatta sezaryeni geçtim her ameliyatta takiliyor😥😥 önemli uyusturduktan sonra yada bayildiktan sonra mi takıyorlar ayıkken mi😔
Burcuscl ftyozyuceer evet odada takıp ordan ameliyathaneye alınıyosun ben de orda sezeryan oldum acı vermiyor kendini kasmadıkça sonda takılması da çıkarılması da😊
saideeeee ftyozyuceer sonda takıyolar ama iyiki takıyolar bende çok korkuyodum sondadan ama o kadar korkulcak bişey değilmiş ameliyata gitmeden takıyolar anesteziyi yapmadan doğumdan sonrası için çok iyi
ftyozyuceer Burcuscl bişey daha merak ediyorum refakatçi haricinde Doğum çıkışına eşleri alıyorlar mı
ftyozyuceer saideeeee şuan gerçekten çok korktum ilk doğumum özeldi böyle bişey olmadı hiç sıkıntıda çekmedim doğurana kadar bu kafama takılır artık