Ewet kişiden kişiye değişiyor ben de 8.haftada başladı şimdi 16 haftalık olduk kusmaktan bulantidan bı hâl olmuştum.ilac aliyodum ama bulantılar gecmiyodu sadece kusturmuyo.derken ilaçtan da tiksindim.off çok kötü dönemler gerçekten .şimdi azaldi hatta geçti diyebilirim .bazen sabahlari oluyo bı de kendimi çok aç biraktigimda .insallh erken biter yoksa insan tadını biel cikaramiyo