Rabis_nt Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim. Her şeyden midem bulanıyor, tuzlu çubuk ve leblebi yiyip duruyorum. Doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Sizce bu süreç ne zaman biter? 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Goksugul Rabis_nt ben çubuk bile yiyemezdim fena kokardı o bile 😃14. Haftamda 2 gün içinde bi anda gitti bulantı falan kalmadı 🙃
Yesim1992 Rabis_nt 23 haftalık hamileyim hala mide bulantısı cekiyorum ins senin ki hemen geçer yavrum 🤲❤️
Aysegulkaymakci Rabis_nt korkutmak istemem ama ilk gebeliğimde 16. haftada bitti ama öyle bildiğiniz gibi bir bulantı sadece yiyememek degil her gün 8-10 defa çıkarıyordum bir günüm normal ayakta geçmedi hastaneler serumlar fayda etmezdi Allah in gücüne gitmesin dayanamayıp Allah im al canımı diye yalvardığımi biliyorum 😣 simdi ben de 11 haftamdayim bazı günler yine çok kusuyorum bazı günler sadece sabahları ama sanki 16 ya kadar sürmeyecek gibi hissediyorum cunku ilki anormal derece bir şeydi bu daha hafif gibi. Belli olmuyor ama genelde 12. haftadan sonra azalmaya başlar diyor doktorlar ne zaman biterse şansımıza
Rabis_nt Goksugul yaa öyle mi ben daha iyiym o zaman 😬 ama bu bile çok kötü bir durum ya inşallah benimde 14. Haftada biter 🤲🏼
Rabis_nt Aysegulkaymakci yaa öyle mi çok şükür o kadar kötü değilim Ben ama sizin adınıza üzüldüm yaa 🤦🏻♀️ İnşallah uzun sürmez ve dediğiniz gibi azalmalar olur 🤲🏼🤲🏼
Aysegulkaymakci Rabis_nt sabır acıdır ama meyvesi tatlıdır sözü sanki bu gebeliğin ilk ayları icin söylenmiş 😂
Rabis_nt Tugba_arslaan Tugba_arslaan Bende aynı durumdayım maalesef 😓 yaparken bile midem bulanıyor daha sonra o yemeği yiyemiyorum. Çoğu zaman eşim yapıyor sağolsun öyle yiyebiliyorum azda olsa 🙇🏻♀️
Ssss123 Bende altıncı haftadan başladı 9+5 olduk 53 kilodan 50 kiloya düştüm su bile içemiyorum. Doktor ilaç verdi bulantı için sabah onu içerken bi kusuyorum sonra bulantı geçmiyor sadece kusmamı önlüyor sanki koktugu için her şey yiyemiyorum . Allah yardımcımız olsun
Rabis_nt Ssss123 amin amin inşallah 🤲🏼bende aynı durumdayım 4 kilo verdim bu bir kaç hafta içinde ama düzelecek inşallah inanıyorum 🤲🏼🙇🏻♀️