bebisim-_00 Günaydın, ilk gebeliğimde bende çok aktiftim ama bunda ilk günden beri kanama alanı, düşük riskim var aylarca sadece yattım, şükürler olsun bebek büyüdükçe geçti şimdi de zaten hem hava çok sıcak, artan hormonlar, tansiyon flan derken hiç çıkamıyorum ama şükürler olsun bebeğim iyi gerisi önemsiz, üzülme Allah’ın izniyle sağlıkla gelsinler bebişlerle gezeriz 😊🤲🌸 hiç öyle olumsuz şeyler düşünüp de kendini de bebeğini de etkileme 🙋♀️