BgmNhr canım enfeksiyon olmuşsun şuan bende de var ama kaşıntı ağır basıyor bende bazen delircek gibi oluyorum sanırım yine mantar. Doktorum zaten tanıdık benim o yüzden ilaç yazmadı bende ilaç kullanma taraftarı değilim çok zorda kalmadıkça. Elma sirkesini suyla karıştırıp o bölgeyi yıkıyorum baya rahatlatıyor beni bi süre. Sirkeli su da iç iyi gelir ve bol yoğurt su tüketmen lazım başka çaresi yok maalesef