Burcu_NFUE Guley_ ya suyun azalırsa bu nasıl bi sorumsuzluk suyun gelmiş ve yatışın yapılmıyor . Hemşire olarak şiddetle o doktoru kınıyorum suyu geldiyse yatış yapılması şart uğraşmak istememişler galiba