Iyi geceler kızlar ya saat 21.00 gibi suyum geldi ama sancim falan yoktu acile geldik nst bağladılar alttan muayne ettiler 2 cm aciklik varmış ama sancim falan yok ya bi tedbir amaclı yatış verdiler bide alttan muayneden sonra kan geldi lekelenme doktor normal olabilir dedi bebegiminde suyu varmış daha bu normal seyrinde ilerlemesi gerekenler mi sizde bide yarın tekrar alttan muayne ederler mi çok kötü bi tecrübeydi benim için ilk defa yaptırdım