minigimiz Benimde kanamam fazlalaştı doktora gittim korkulacak bişi yok her 10 kişiden 9unun başına geliyo yerleşme kanaması dedi bitane progestan iğne verdi gönderdi ertesinde gün işe gittim orda düştü doktor beni uyarmadı ihmale gelmişti. ikincide de gene gece kanamam oldu parça pıhtı düşürdüm gece acile gittim bu sefer temkinli davrandık sende ihmal etme olmadı başka doktora git