Ayse650 ettim zaten düşük tehlikem vardı ve çevremdeki kişilerde de aynı etkiyi gösterince devam ettim kullanmama tabiki uyumak iyi geliyordu normalde hareketli bir insanım ilacı sabah akşam günde iki kez kullanıyordum uyuyordum bol bol o zamanlar geçti şimdi çok şükür 3 ay kullandım galiba şu an 5 buçuk aylık olduk çok şükür elhamdulillah 🤲🏼