Ben 3 hafta 100 mglığını hap olarak kullandım , halsizlik tansiyon düşüklüğü baş dönmesi yapıyordu doktorum 200 mglığa çıkınca ovül ( fitil) olarak kullanmaya başladım ve kesinlikle ağızdan almaktan daha rahat başlarda bende yapamam diyordum ama kullanmaya başlar başlamaz gün içerisindeki halsizlik uyku hali falan belirgin şekilde azaldı direk