Deletedmom202 bende şu an 30. Haftamdayım 1buçuk ay önce 10 gün gece gündüz ağlıyodum artık dayanamayıp amelliyata karar vermiştim ama ısrarla magnezyum özellikle dil altında eriyen tozdan günde 2 kullandım ananas yedim her gün ve kalsiyum bunlar şifa oldu çok şükür inan tuvalette bile eşim yardım ediyodu şu an biraz var ama en azından ızdarım yok sende ihmal etme bu saydıklarımı druna sor muhakkak kullan