Esrasena Nisanurr muayene etti az daha açılması gerek dedi,ama sanırım az önce nişan ve kanama geldi,suyun gelmesi yakındır
Nisanurr Esrasena 🤭🤭 nişanın mı geldi o zaman eli kulağındadır bol bol yürü açılman daha çok olsun hadi bakalım hayırlısı
Kubra3458 Esrasena Ilık duşa girebilirsin bolbol canım ben evde sancı çekerken duşa kabinde suda oturmuştum biraz,hastanede de girmiştim gene sıcak duşa iyi geliyor.Gözünü korkutma canım ,evin içinde de sancı geldikçe yürü.
Kubra3458 Esrasena Sancı çekerken bedeni su rahatlatıyor ve tabi rahmin yumuşayıp açılmasını sagladıgını söylüyorlar,ben açılmadan ziyade rahatlamak için girmiştim kanama durumuna bir şey diyemem yanlış yönlendirmeyeyim çünkü benim kanamam yoktu
Esrasena Kubra3458 Sancım çıktı doktor istyosan yatış yapayım dedi istemedm evde çekip gidicem,kanamayıda doktor yapmş muayene sırasnda
Nuremo Esrasena 39+2 deyim artık bende sancıları hissedip normal dogum yapmak istiyoruö ☹️ Hamileligimden beri 1 kere bile yalancı sancı görmedim 🤷🏻♀️
Esrasena Nuremo Yalancısı sadece bebek toplanıp kasıldgnda fln oluyor,benm bu geceden beri sırt bel kasık ağrısı.Yeni geldm acilden,nst de sancm çıktı ama eve gelmeyı terch edicem,sancm artnca gidicem
Nuremo Esrasena öylede canım normal dogum sancısıda aynı ömrünü etkileyecek sezeryan olmaktansa birgün dişimizi sıkar suni sancı alırız
Esrasena tugcecaliskann tugcecaliskann Doğuramadım 😃 Dün nişandan sonra bekliyoruz,Şuan sancım var uyuyamdm kalktm dolanıyorum 😓