Milkshakee Zkczkc Heyner ahşap aldım kullanan arkadaşlarımda çok beğendi onların önerisiyle aldım hem görüntüsü çok güzel hemde kademe kademe inişi sallantisı bende çok beğendim 👍
milla-s Zkczkc odadan odaya taşınmaz büyük ihtimalle. Kapılardan geçmiyor bizim evde, sizin kapılar ne kadar geniş bilmiyorum. Her defasında açıp kapatırım diyorsanız, açıp kapatmak çok kolay ama yatağı çıkar vs uğraştırır bence. Kapılardan geçsin derseniz joie kubbie var ama o da fiyat performans açısından madreye göre sınıfta kalır.
milla-s Zkczkc kendi sitesinden aldım ben çünkü yatak hediyesi de vardı. Muhtemelen daha iyi bir yatak da alırım ama bu da idare eder bir süre.
milla-s Zkczkc bir de dış kumaşları falan hep keten. Sadece ara katında o naylon diyebileceğimiz kumaştan var. Bu da büyük bir artıydı benim için, hışır hışır etmiyor yani yatak sürekli😅
Zkczkc Gkc123 lucca anne yanı olmuyor, yan tarafı inmiyor, ama sırf yan tarafı iniyor diye de 200-300 fazla verilir mi bilmiyorum, çünkü madre ile aynılar, tek fark bu. Bu arada teşekkür ederim fikir için, siz de güzel günlerde kullanın💞
Gkc123 Zkczkc evet farkettim ben de anne yanı olmadığını da sorun olmaz diye düşündüm ara katı var nasılsa beşiği yatagımın yanında kullanacağımdan biraz daha masraflı olanı almadık bakalım kullanır da beğenirim inşallah ☺️Siz de içinize sineni bulursunuz umarım ☺️