momy853 ayy benimde kayınpederimin ismi Hasan eşim daha cinsiyeti belli değil erkekse Hasan koyalım dedi ne mana dedim onca derdi ben çekiyim neden kayınpederimin ismini koyayım ki bi isim koyulacaksa buna beraber ve biz karar veririz hemen tepkimi koydum ne kendi anne babam ne onun anne babası hiç gerek böyle şeylere seviyosan başka türlü belli et ismini koymak ne alaka