Kayınbabamın adı Mehmet allahtan. Mehmet karan koyacaktık babası istemedi ya tek koyun ya hiç koymayın dedi eşim de o zaman koymuyoruz dedi. Şimdi de küstüler trip atıyorlar. Tek Mehmet koymak istemiyoruz. ki benim ahdım var tek isim koymicam diye. Ayrıca eşim Arap olduğu icin ailesi Mehmet demeyecek ımahmet , hammet gibi tuhaf bi şekilde seslenecekler o yüzden tek Mehmet olsun istemiyorum. Bakalım nolacak.. hepsi aynı dert. Sen iki isim koydur diğer isimle seslen. Zaten kimse iki isimle seslenmiyor