Bebegimicin1 asem89 sanmıyoeum ilk gebeliğime hergğn 16.00 da dakika dakikasın vururdum ve yine morluklar olurdu ve kollarımdada var göbekten bi kaç defe hastanede vurdurdum hemsirenin vurmasına ragmen morluk oldu
asem89 minikprensimmm123 ben ilk ne zaman bırakacağımı sorduğumda 32-34 haftalıkken bırakırız demişti 32 haftalıkta kontrole gittiğim için bırak artık içme dedi bende bıraktım😁
yldrm-aysnr2627 @Semadeniz 4 ay önce doğum yaptım ben de vuruluyordum gebelikte.Her gün farklı saatte vuruluyordum bi de nerdeyse. Hatta unuttuğum günler bile oldu. Kızım sapasağlam doğdu. Bu kadar kasmayın. Stres yapmak bebeğe daha çok zarar verir unutmayın.
nlycltk Semadeniz bende ilk gebeliğim pıhtılaşma var mı bilmiyorum ama düşüklerim oldu için tedbir amaçlı kullanıyorum öğrendiğimden beri saat belirlemeden kullanıyorum bazen başka yerde oluyoruz yanıma almayı unutuyorum eve gelince vuruluyorum artık
yldrm-aysnr2627 @minikprensimmm123 1 ay falan kullandım sonra gerek kalmadığı için doktorum bıraktırdı
Pembepanterr Semadeniz Dikkat etmelisiniz bazen bende 1-2 saat geciktiriyorum farketmeden alarm kurun daha rahat oluyor