Korkma bazen bende de oluyor doktoruma sordum illa saati saatine uymak zorunda değil dedi, daha önce ki gebeliğimde de aynısını yaşadım, bunda ilk 5 ay kanama alanı vardı ve yoğun kanama oluyordu bu yüzden oxoparı hiç kullanmadım bile, yeni başladım daha