Mrymknan07 30. Haftadan selam bir aksilik çıkmazsa 25 Ekim gibi demisti doktorum zaten şuan sezaryen pozisyonundan, kıyafetlerimi tamam hastahane çıkışları yok daha ama ve daha hiçbiri y3ni başlayacağım acaba ben mi çok rahatım odasını da yeni vereceğiz o gelmedende yıkayıp koyamam zaten ,alinacaklarida 1 2 güne alirim demiştim hep İnternet’te kolayima geliyor kafamda deli sorular😁umarım tek degilimdir