Syda01 büyük kızımda babaannesi sepet yaptırdı, prenses yatağı gibi tüllü falan. Dedemiz büyüyen beşik aldı. Ama kızım ne sepette ne beşikte yattı. Yanımda uykuya geçiyordu sadece. 1 yaşından sonra oda yaptırdım, odasına alıştı. Büyüyen beşik ters çevrilince masa oluyodu, onu şimdi çalışma masası olarak kullanıyor. İkisinide tecrübe ettiğim için park yatağa karar verdim. Kanz olimpos model var, 5 yaşa kadar kullanılıyormuş onu araştırıyorum. Fiyat olarak 800ü geçmek istemiyorum.