Syda01 başla yavaştan canım. Sona bırakma sakın. 22haftalık olduk. Ben başladım bakım malzemeleri falan aldım. Kıyafet için eylüli bekliyorum, kışlıklar Eylülde gelecekmiş mağazalara. İlk kızımdanda kalan seyler var, herseyi döktüm ortaya, ona göre listemi yapıyorum.