Eliz5354 canim ben ilk dogumumu devlet hastanesinde yaptım4 saate kurtuldum cokta kolay oldu beyninden kotu dusunceleri sil hic korkma bol bol salavt çek devlet hastanesindeki ebe bana sancin ne kadar cogalirsa bebegine o kadar yaklasiyorsun dedi ben hep o motivasyonla direndim allah yardımcın olsun