Güzel anneler desteğinize ihtiyacım var. Eşim askeri personel Muğlaya tayinimiz çıktı taşındık. Medical Park Kocaeli Hastanesi’nde takip ediliyordum gebeliğimin başından beri ailemin olduğu şehirde. Doktorum 35. Haftaya kadar seyehat edebileceğimi söylemişti. 32 haftayı doldurduk bugün ve sabaha karşı 5 sularında aniden suyum geldi hiçbir belirti yokken hemde . Muğla eğitim ve araştırma hastanesine yatışım yapıldı 2 cm açıklık var ama ilerlemedi sancım da yok yinede doktorlar yola çıkıp Kocaeliye gitmemi riskli buluyorlar. Doğumum mecbur bu hastanede olacak. Çok korkuyorum epidural seçeneğide yokmuş. Yanda kadıncağız ağlıyor doğum başlamış bende ağlıyorum psikolojim bozuldu. Bu sınavıda verebiliriz inşallah dua edin nolur. Bebeğim içinde çok endişeliyim çok minik doğacak 1700 şu an. Başına böyle bir şey gelen var mı ya da devlet Hastanesi’nde doğum yapan annelerin görüşlerini bekliyorum.