Sulemsc Nazan hanıma gidiyorum ben onun için geçtim avicennaya 😊🥰
Selin12- 150′tl
Selin12- siz ne kadar veriyorsunuz
yuvamerve17 120 tl yidi şuan capaya gidiyorum kendi rahatsızlığından dolayı