Pasaannesi bende cumartesi geldicumada çatı muayinesi olmuştum benimde 2cm açılmam vardı ama doktor eve yolladı hala doğurmadım yarın yine muayine olucam sadece bugun ağrılarım biraz çoğaldı. Sizinde afedersiniz içerde yara varmış gibi hissi oluyor mu? 😐😕