Minikmucizem1 İki dakka durmaz mi bi cocuk ya yorulmuyorda noldu oglusuma anlamiyorm bu kadar hareketli değildi oncé 5 gündür böyle sabahın 5 inde tekmeleriye uyandırıo gece gunduz durmak bilmiyor sizde de böyle mi 36+3 haftaligz
BuFi2012 Minikmucizem1 maşaAllah canım ❤️❤️❤️ Hareketli bebek sağlıklı bebek derler. Bende 35. Haftamdayım bendede öyle son zamanlarda.
Liladrian Minikmucizem1 Maşallah hareketli olması her zaman daha iyidir. Biz 37+6’yız. Son zamanlarda biraz azaldı. Az hareket edince insan endişe ediyor. Bırakın rahatsız etsin 😊
Minikmucizemmm Minikmucizem1 Benim oğlumda aynı ya hani son zamanlarda daha az hareket ederdi Bunlar ayakları ağzımdan çıkıcak 😂 36+4
Sblmrt Minikmucizem1 ayn cnm bende 36+4 benim ogluşumda ne uyutuyor ne uyuyor sürekli kopuyor içimde😀
Minikmucizem1 Liladrian ama bu kadar hareket etmesi bi ANDa normal mi bide hareketleriyle beraber kasık agrimda başladı bel ağrısı falan
Liladrian Minikmucizem1 Yalancı sancıların tam zamanı, bende de mevcut. Ama siz yine de takip edin, artarsa, uzandığınızda ve sola yattığınızda geçmezse doktorunuzla iletişime geçin.
BuFi2012 Minikmucizem1 sancıda oluyo ara ara. Sertleşme oluyo tek bi bölgede toplanıyo falan. Sona yaklaşıyoruz ya ondan olsa gerek
Pelinzade Benimde 22 haftalık hareketlerini hissediyorum bazı günler çok oynuyor bazen az insan endişeleniyormuş gerçekten niye oynamıyor diye oynadığı zaman mutlu oluyorum karnımla konuşuyorum oyna kızım hadi anneye cevap ver tekme at diyorum bazen de oynuyor elimi üstüne koyunca duruyor onu da hiç anlamış değilim
Kbrsoy Pelinzade Benim kızım da sürekli hareket halinde elimi koyunca duruyor ya da eşime hissettirmeye çalışınca bi türlü hareket etmiyor resmen oyun oynuyorlar bizimle 😅
Minikmucizem1 Liladrian Sali gunu gidicem doktora hareket edio edio taş gibi oluo snra yine başka tarafa gecio hareket edio yine ora taş gibi oluo nefes aldırmıyor snra bi ağrı girio
Sema166 Minikmucizem1 Aynısını yaşıyorum yaa yazınca baktımd aynısı 32 haftadayız bizde bu oğlan biye böyle korkutmuyı değil yani kasılmaları falan dr bişey dedi mi bizim kontrolümüz salı günü
Asiyebsrn Biz 21 haftaligiz saat gece 1 icerde parti var durmuyo resmen yani 😊çok hareketli benim oğlanda :)
Ardanyal Minikmucizem1 bizim kızda 36+2 de ama maşallah kıpır kıpır hiç durmuyor yerinde. Birazda zayıf bi bebek olunca heralde yeri daralmadı daha☺️☺️
Minikmucizem1 Ardanyal 35 haftalıkken 3150 ydi kilosu smdi nekadar bilmiyorum benimkinin maşallah war ama yeri daralmadi aksine genişledi snrm
Ardanyal Minikmucizem1 maşallah valla benim kız 33+3 1850gr 44 cm di bakalım perşembe günü randevum var kilo almıştır umarım
Kbrdmr93 Minikmucizem1 maşallah de kız oynamasa da niye oynamıyor bşy mi var diyoz bırak oynasın bebe yeri daralmış dönüyordur sürekli🤣🤣