Semaselcuk merhaba Sema hanım, Ben doktorum, mümkün olduğunca yorum yapmamaya çalışıyorum bu platformda ancak gördüm ki üzülüyorsunuz. Öncelikle şunu belirteyim ki tıpta “bence” diye bir şey olmaz, Yeni araştırmaları takip eden ve etmeyen doktorlar vardır. son yapılan çalışmalar 10-12. haftalara kadar bebeğin kalp atışı sesinin açılıp dinlenmesinin zararlı olabileceğini göstermiş durumda. Ancak anne çok huzursuz olursa, çok ısrar ederse 1-2 saniyeliğine anneyi kırmamak adına açıp inletiyoruz bazen. Bu haftalar arasında sesi duymasanız dahi rahatlıkla atışı ekranda gözlemleye biliyorsunuz. Yani doktorunuz size iyi ki kalp atışını dinletmemiş. Bu doktorunuzun yeni gelişmeleri yakından takip ettiğini gösterir. Burada herhangi bir tıbbi mesleki bilgisi olmayan kişilerin “bence doktorunu değiştir” demelerine aldırmayın. İçiniz ferah olsun.