Semaselcuk canım bizde keseyi 5+5 de gördük 6+2 günlükken doktor bebeğin kalp atışını görüyorum ben dedi güzel dedi sesini duyabilir miyiz dedim hemen açtı iki üç saniye sonrasında kapattı hemen fazla açık tutmadı açıkçası üzüldüm ama niye fazla dinletmediniz diye de sormadım küçük Ya herhalde ondan dedim ama doktor sağlıklı bir gebelik diyince içim rahatladı şimdi de 8+5 iz elhamdülillah insan her gün merak ediyor hareket etmediği için şimdi ama Rabbimin izni ve lütfuyla bir şey olmaz inşallah bebeklerimize sen gönlünü ferah tut tedbir senden taktir Allah tan inşallah artık anne adayıyız hep böyle sorular devam edecek kafamızda doğana kadar doğduktan sonra ve ömrü boyunca 😊❤