Dila71 benimde 1,5 hafta geriden geliyor geçen hafta iyiydi bu hafta böyle söyledi doktorum. Karın çevresinde gerileme varmış ve kilo alt sınırındaymış. 3 haftada bir gidiyordum riskli gebelik bölümüne şimdi 2 hafta sonrasına randevu verdiler. Moralim çok bozuldu yediklerime dikkat etmeye gayret ediyorum. İnşallah düzelir bebişlerimizi sağlıkla alırız kucağımıza