Hiç korukmayın doktorların dediklerinden 3 aydır bizi berişan ettiler şimdide normal diyorlar ellamdülilah normal olmasına çok sevindik ama bu 3 ayın hesabını kim verecek geh bacak kısalığı dedi ler gah karın cevresi doya doya bir hamilelik yaşatmadılar hiç kimse kafasına takmasın bengibi ne gelirse ALLAH tandır deyin ve hamileliginizin tatını çıkarın😊