Gokcekatun_ ben de Yükseklisans tez aşamasındayım bahsettiğiniz aylarda tezimi yazıyordum. Şimdi 30 haftalık olduk düzeltme aşamasındayız 😅 sürekli masa başında oturmak zorunda kalmış biri olarak kendi deneyimlerimi paylaşayım. İlk aylar yani hatta neredeyse 6. Aya kadar uzun saatler masa başında olmak beni yormadı. Sadece hareketsizlikten biraz ağrım oluyordu o da normal sayılır o kadar oturmaya. Mide bulantılarım da yoktu. Uykuya özel bir düşkünlüğüm de olmadı yani benim epey rahattı. Hamilelik süreci herkesim farklı olabiliyor. Hamile değilmişim gibi geçti aylarım. Bulantı gibi durumlarınız olmazsa gayet de rahat çalışırsınız endişelenmeyin. Şimdi 30. Haftadayım. sandalyede otururken ayaklarım sarkık kalırsa uzun süre ayaklarım şişiyor. Biraz uykuya düşkünlüğüm arttı. Uzun süre oturunca kalktığımda sancım oluyor. Bunun için magnezyum takviyemi artırdı doktor. Son aylar biraz daha zor olabiliyor anlayacağınız ama bahsettiğiniz aylar hamileliğiniz rahatsa hiç sorun olmadan çalışıp sınava girebileceğiniz aylar. Umarım rahat bir hamilelik süreciniz olur :)