Gokcekatun_ Kizlar benim gebeliğim sürpriz oldu.su anda 7+4 gunluk hamileyim. Evleneli zaten bes ay oldu. Ben Turk dili ve edebiyatı öğretmeniyim. Özel sektörde çalıştım ancak hak ettiğim yer devlet dedim hiç hazirlanmadim kpss ye ve bu sene hazirlanacagim diye niyetlendim trendyoldab masa siparisi verdim kitaplarımı hazırladım derken benim adetim gecikti ve hamile olduğumu öğrendim. Benim sorum hamilelikte ders çalışılır mi stres vs bebege bı şey olursa diye endişem ve bunun dışında bebek dört dört buçuk aylıkken ben sınava girmiş olacağım kpss de ders çalışırken en önemli zaman dilimi son aylar ben dört aylik bebekle lohusalıkta çalışabilir miyim başına gelen ya da çevresinde duyan var mı hamile olup da kpssye atanan ?
02112017 Gokcekatun_ hikayemiz benzermiş bende saglıkcıyım işten çıktım özeldeydim dedim atanıcam özel olmuyor dedim gittim kitap aldım evleneli 5 6 ay oluyordu her şey düzenek tamam bir de baktım ilk testleri çözmeden hamile kalmışım yani sonra çalışmadım bıraktım bebeğimi nereye bırakacağım dedim vs şimdi 12 gün kaldı kısmet böyleymiş sonra özele girer çalışırım boş vakitte de KPSS çalışırım tabi boş vakit olursa 😂
Ftma05- Gokcekatun_ vallahi herşryin başı istemek isteyen iki cocuklada yapıyo ben evlendim ilk başlar cocuk düşünmedk kpss çalışmak için dünyalarca zamanım oldu ama içimden gelmedi bir türlü çalışmadım yani içinde azim varsa yaparsın bence
leyla-kaya42 Gokcekatun_ bence hic dusunmeyin hemen calismaya baslayin. Evet stresli bi donem olabilir fakat cocugunuzun gelecegi icin ileride daha buyuk stresler yasamamak icin bi yerden baslamalisiniz.simdiden Allah kolaylik versin :)
Gokcekatun_ 02112017 evet 😊 çocuk doğunca daha zor olur gibi geliyor hele ayaklaninca daha daha zor bence. Ama her şey nasip hakkımızda hayırlısı olsun. İnşallah atanabiliriz 🙏 Ben her yere giderim çocuk için de izin alırım onu sorun etmiyorum eşim gelmese bile çocuğumu alıp giderim o derece yeter ki atanayim
9494Gizo 02112017 bende suan ozelde calisiyorum saglikciyim 32 hfta olunca isten cikicam insallah kpssye baslicam insallah ataniriz bu kez😄😄
Gokcekatun_ Ftma05- evet kpss ye atananların videolarıni izledim iki çocukla atanan biri vardı hatta uyuduklarinda çalışıp atanmış kendisi az uymuş vs. Benzer olay çok ama hamile olup atanan göremedim kimse o da beni üzdü bebek stres olmasın diye mi kkmse hazırlanmamis diye ya da belki internete koymamışlardir
Hellobaby12 3 çocukla atananı gördü bu gözler emzirme bebeği ile yaparsınız yeterlki bebek doğmadan önceki zamanı iyi değerlendirin Allah yardımcınız olsun
Ftma05- Gokcekatun_ sen ders çalışınca bebek stres olmaz bence ya hatta beraber çalışıyoruz gibisinden ona öğretiyoms gibi motive edersnz kendinizi. Tabi ders çalışırken kendinizi kaybeden strese giren bi insan değilseniz
Annenaz Gokcekatun_ branşlarımız aynı 😊 dershanede sınıfta bi ablamız vardı. Hem hamileydi hem de bir çocuğu vardı. Derece yaptı 😊 bunun haricinde de ders çalıştığım dönemde böyle örnekler çok gördüm. Tabiki zor ama imkansız değil. Yeter ki isteyin 👍
Gokcekatun_ Annenaz çok teşekkür ederim çok sevindim bunu duyduğuma. Çünkü gerçekten çok istyrm atanmayı. O iki çizgiyi gördüğümde kpss dedim tek dediğim bu oldu ama sonra düşündüm engel değil bosum yani oturup ders çalışacağım sadece
Annenaz Gokcekatun_ tabiki engel değil. Başka bir branşta son ayında sınava giren bir arkadaşım var. Diyorum ya yeter ki isteyin. Ben de KPSS ye özel bir kurumda çalışırken hazırlanmıştım ve oldu. Çalışmamak için bahane çok. Çalışmak isteyen her zaman vakit bulur. Yarına bile ertelemeyin bugün başlayın bence
Elif0712 Gokcekatun_ neden sorun olsun bn radyoloji teknikeriyim aciktanda ikinci üniversitemi okuyorum iki sene once cumartesi pazar sinava girdim pazartesi doguma gittim stres yapmaniza gerek yok henuz baslmadan oldugu kadar sonucta suanda okuyorum mesela 18 haftalik hamileyim eylul 12 de sinavim var final sinavlari 9 ocaga geliyor bnm o hafta yine dogumum var mesela
AnnelikHayali Gokcekatun_ biraz yüksek malesef TDE atama puanları. Ama azmedersen neden olmasın. 🙂arkadaşım bebeği varken KPSS’ye hazırlandı ve atandı. Senin çalışmalarının büyük çoğunluğu gebe iken olacak. Ders çalışırken gebelikten kaynaklı uykunun gelmesi dışında olumsuz bir duru yaşayacağını sanmıyorum. Kolaylıklar diliyorum. 🌺
Gokcekatun_ AnnelikHayali benim tek sıkıntım mide bulantısı uyusam bile bı saat gündüz uyuyorum yetiyor Teşekkür ediyorum 😊🌼
Kerem_mom Ve açıktan ya da uzaktan bilgisayar programcılığı okuyacağım tercih yaptım KPss sürecinde , psikoloji mezunuyum ayrıca eğitimlerde alıyorum bi yandan. Bence zor ama değer yani sonuca . Kendinize güvenin
akgunbirsen Ben gebe olduğum halde hakimlik sınavlarına hazırlanıyorum. ☺️ Sınav olduğu zaman bebek 1 aylık falan olacak isteyen başarır arkadaşım hiçbir şey engel değil. Daha iyi çalışırsın hatta.
Elif0712 Gokcekatun_ saolun bu son ama gercekten bir orgun iki acik uc uni bitirmis olacagim insallah bu yil son ve iki cocugum var hep hamileyken sinavlardaydim 🙈🙈🙈
Annenaz Gokcekatun_ 87 ile atandım iki buçuk yıl oldu . Rabbim herkesin emeğinin karşılığını versin inşallah 🙏😊