Minnakkurabiyeveannesi27 Ne durumdasınız anneler çok şükür biz kalp atışını da duyduk Şuan miğde bulantilari ile cebelleşiyoruz sizde durumlar nasıl ( Canı sağolsun da ben herşeye razıyım 😘👶)
aksu5334 Minnakkurabiyeveannesi27 yogun mide bulantisi istahsizlik mutfagi gormek dahi istemiyorum. Kana kana su icmeye hasret(icince kusuyorum direk) fenalardayiiiimmm😒 kalp atisini gordum 2 gun once saydiklarim harici bi sıkıntı yok suan
Melikeek Minnakkurabiyeveannesi27 Biz de bugun duyduk cok şükür🥰 Bennde mide bulantısı yok ama elimi hıc yemege süresım gelmiyor iştahsızlık oluyor🤭
Pembepanterr Minnakkurabiyeveannesi27 3 mart diye gösteriyor ultrason bakalım ama bence nisan ortası gibi olacak öyle hissediyorum 😀
Happybsrn Minnakkurabiyeveannesi27 sabah kusmaları, halsizlik ve yalnızlıktan kafayı yiyerek geçiyor, gücüm yok iki çıkıp yürüyüş yapmaya ☹️ biran önce zaman geçsin doğsun istiyorum 🙄
ebruu19 Ara ara bulantı ve yoğun halsizlik hariç gayet güzel şimdilik.. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Minnakkurabiyeveannesi27 aksu5334 aynen canım bizde 2 gün önce gördük kalp atışlarını ama dediğin gibi mutfağın önünden geçesim bile gelmiyor ne zamana kadar sürer acaba böyle
Ranaa54 Bulantılarım hafiflemeye başladı gibi eskisinden bir tık daha iyi durumdayız ama halsizlik ve uyku hali devam ediyor 🥴 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 kaç haftalıksınız bu arada kızlar 🥰
Minnakkurabiyeveannesi27 Ranaa54 amin kuzum benim biz şuan 8+2 olduk bende son bir haftadir daha da artmaya başladı bulantı kusma uykuyu zaten söylemiyorum bile bana hiç karismasinlar hep uyuyayım istiyorum 🤭
uzumcekirdegi Aşırı halsizlik iştahın tavan yapması ve yiyince de mide bulantısı ile karşı karşıyayım ☺️
Minnakkurabiyeveannesi27 uzumcekirdegi 😂😂😂aman kuzum yemekten önce olmasında mide bulantısı yemeği de az az sık sık ye çünkü o da mide bulantısı yapıyor
Ranaa54 Minnakkurabiyeveannesi27 bizde 11+3 olduk ama nasıl olduk bi de bana sorun 😂 benimde o haftalarda bulantılarım öyleydi neyse ki biraz hafifledi rahat ettim sizinde tez zamanda geçsin inşallah 🙏
Minnakkurabiyeveannesi27 Ranaa54 sağlıkla kucaklarimiza alalım da valla o yeter geçer Allah’ın izniyle sürse sürse ne kadar sürecek 9 ay daha devam eder onlar sağlıkla doğarsa o da geçer Allah’ın inizyle 🤭
Busrabaksii Ranaa54 bizde 11+2 bide bana sorun serum çok güzel denesenize diyebilecek kıvamdayım ne yazık ki 😑 şimdi iki gün yiyorsam ki yediklerim sadece peynir zeytin ve simit. Üçüncü gün sadece galeta …
Minnakkurabiyeveannesi27 aksu5334 sağlık olsun napalim 4. Aya şunun şurasında ne kaldı ki canımmmm😂😂😂sağlıklı olsunlar da yeter
Minnakkurabiyeveannesi27 Melikeek az az sık sık yemeye calis kuzum valla ben kussam bile yemeye zorluyorum aynı dediğin gibi bende iştahsızlık var ama bebisleri düşünmek zorundayız
Minnakkurabiyeveannesi27 Pembepanterr şuan kaç haftaliksiniz bizimde doktorumuz henüz birşey demedi ama programa göre 30 Mart diye görünüyor 🤭
Pembepanterr Minnakkurabiyeveannesi27 ilki sezeryan tüm bilgileri aldı 3 mart tahmini doğum dedi 😊 7+3üm ❤️