TA1234 eaktr ben 39.haftadayım dün gece nişanım geldi hafif sancılarım var kahverengi akıntı bugün hala gelmeye devam ediyor hastaneye gitmeli miyim ? Sancılarım dayanılmayacak gibi değil ama
eaktr TA1234 bence gitmelisiniz acı eşliğiniz yüksek belki bebek strese girer bilemedim ya da açıklığınız vardır gibi.. sabah muayenede 2 cm di akşam hastaneye gittiğimde 3 olmuştu mesela benim. Ve sancılarım yüksek çıkıyordu
eaktr Kevser01 valla evet oluyordu açıkçası pilates topu kullanıyordum ve ayakta karşılıyordum o şekilde ağrı girince.🙃 ya inşallah bi an önce kavuşursunuz siz de ❤️