Herkese merhabalar🥰
Klişe cümle olacak ama ben de hikayemi paylaşmak istedim 🙈
38+6 da sabah doktor muayenemi olduktan sonra eğer oğlum 2 güne kendisi gelmezse baş çeperi geniş olduğu için ve normal doğum planladığınız için en geç 39. Haftada fitil ile doğumu başlatacaktık.
38+6 da akşam 18.30 gibi nişanım geldi ardından sancılarım başladı ve sürekli bel ve kasık ağrılarım vardı ve oğlum sürekli karnımda toplanıyordu. Gecesinde daha fazla dayanamayıp hastaneye geldim sancılarım 60 larda çıktı açıklığımda 3 cm di direk yatış verdiler.
Bu süreçten sonra sancılarım sıklaşmaya başladı açıklık 4 cm olunca epidural yapıldı fakat sol kasık kısmında uyuşma olmadı. Gece 12.30 dan sabah 6.30 a kadar o kasık ağrım felaket şekilde devam etti ardından 2. Kez epidural yapıldı. Sancılar 90-100 geliyordu ama sıfır sancı hissediyordum🥰 gece 4 gibi suyumu patlattıktan sonra açıklığım daha hızlı ilerledi. Sabah 7 gibi doktorum geldi oğlumun yüzü karnıma dönük olduğu için ve kanalda çok ilerlemediği için sezeryan ihtimali verdi. 1 saat boyunca yürüdüm yürüdükçe büyük abdestimi yapma ihtiyacı gibi şeyler başladı. Pilates topunda zıpladım, nefes egzersizi yaptım sonra istek arttıkça doğumhaneye alındım. Yaklaşık 40-45 dk boyunca ıkındım en en zoru doğumhanede ıkınmaydı ama oğlum doğduktan sonra herşey bitti🥰
Yapımdan kaynaklı çok kan kaybım olmuş, bu da çarpıntı nefes darlığı yapıyor, şu an kan takviyesi yapılıyor.
Onun dışında her şeyimiz normal oğluşumla💙🧿
Allah isteyen herkese nasip etsin, tüm hamilelere se kolay doğumlar nasip etsin🙏🏻
tarifsiz bir duyguymuş annelik ☺️❤️❤️